Powered By Blogger

Obserwatorzy

niedziela, 9 marca 2014

Polecam post na blogu mojej córki.

Markietanka: Gwardia Narodowa Warszawska 1830-1831. Organizacja...: Wczoraj odebrałam egzemplarze autorskie mojej pierwszej samodzielnej publikacji, pt: Gwardia Narodowa Warszawska 1830-1831. Organizacja i u...
Witam!
Wpadłam na chwilę, żeby pochwalić się osiągnięciem mojej córki Moniki.  Jestem z Niej bardzo dumna, po wielu perypetiach z wydaniem tej pracy, wreszcie jest. Trwało to ze dwa lata, ale doszło do skutku. Niedługo w Muzeum Archeologicznym w Warszawie odbędzie się Wieczór Autorski i promocja książki.
Jeśli chodzi o mnie to tymczasem tkwię w lekkim marazmie i zawieszeniu. Nie mam weny i ochoty na tworzenie czegokolwiek.
Idzie wiosna to może mi przejdzie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

1 komentarz:

  1. Serdecznie gratuluję i Tobie i córce.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ